65, 66, 67...

Klant
Zilveren Kruis Zakelijk

Samen met onze levensverwachting kruipt onze pensioenleeftijd gestaag omhoog. Ondertussen verandert ons werk ook: we zijn overal bereikbaar en richten onze werkdagen het liefst zelf in. Al die vrijheid vraagt soms juist om grenzen.

Hoe zorg je dat je mentaal en fysiek fit van je werk blijft genieten. Ook richting die 67?

Hallo, werkgevers van Nederland

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis wil verzuim voorkomen en staat mensen daarom met raad en daad op het gebied van gezondheid bij. En met een land vol mensen die zo’n 90.000 uur van hun leven op de werkvloer besteden, is een gezonde werkomgeving een goed idee. Tijd om de werkgevers van Nederland hiervan te overtuigen.

Zilveren Kruis staat klaar met inspiratie, informatie, zakelijke oplossingen en advies.

Voer voor koffiecornerklets

‘Verander de omgeving, dan verandert de mens’, luidt de filosofie van Zilveren Kruis over gezond ondernemen. Die omgeving bestaat uit meer dan planten, goede koffie en een bureau. Hij bestaat ook uit collega’s, cultuur, leidinggevenden, vrijheid en groeimogelijkheden en meer. 

Samen met Zilveren Kruis werken we deze thema’s uit in Gezond Ondernemen dossiers: online hubs vol inspirerende en informerende content die werkgevers, HR-professionals en leidinggevenden ondersteunen bij herkenbare uitdagingen.

Content met verschillende doelen

De basis? Bewust maken, inspireren en activeren. We willen onze doelgroep bewust maken van het belang van vitaliteit op het werk, haar inspireren met verhalen van koplopers op het gebied van vitaliteit en activeren met concrete handvatten om er op de werkvloer mee aan de slag te gaan.

Ideeën pitchen in redactiesessies

In periodieke redactiesessies bedenken we samen met het Zilveren Kruis team conceptuele content formats, elk met hun eigen doel. We vullen ze in met relevante onderwerpen en publiceren ze na productie via de dossiers en owned media van Zilveren Kruis en zetten ze in tijdens campagnes.

Raad en daad in een uitgekiende contentmix

Om de impact voor zowel Zilveren Kruis als de organisaties waarop we ons richten zo groot mogelijk te maken, werken we met verschillende media en distributievormen. Sommige kennis breng je nu eenmaal beter over in een video, andere via een kwalitatief onderzoek.

In onze podcast 1000 stappen bijvoorbeeld, gaat organisatie-futuroloog Arjen Banach aan de wandel met interessante experts. Een fysieke kaartenset bevat conversation starters voor leidinggevenden, om een goed gesprek met medewerkers te prikkelen. In Kan dat? verkennen we de grenzen van vitaal leiderschap. We spreken koplopers over gezond ondernemen voor een serie online artikelen en voorzien werkgevers van wetenschappelijke feiten en herkenbare inzichten. Op welke plek je ook met onze content in aanraking komt, de link naar concrete acties die je als werkgever kunt oppakken, keert altijd terug. 

Welk verhaal zit er in jouw organisatie?

Spreekt een werkwijze met periodieke redactiesessies je aan en wil je met ons sparren over hoe verrassende content de missie van jouw organisatie kan versterken? Neem contact op met Alain. 

Bel of mail met Alain.

Alain
Creative Director & Partner

design voor verbeteraars

  • Werk
  • Over ons
  • Aanpak
  • Werken bij
  • Updates
  • Contact
  • Blijf up to date:
    NieuwsbriefNieuwsbriefNieuwsbrief