65, 66, 67...
Samen met onze levensverwachting kruipt onze pensioenleeftijd gestaag omhoog. Ondertussen verandert ons werk ook: we zijn overal bereikbaar en richten onze werkdagen het liefst zelf in. Al die vrijheid vraagt soms juist om grenzen.
Hoe zorg je dat je mentaal en fysiek fit van je werk blijft genieten. Ook richting die 67?
Hallo, werkgevers van Nederland
Zorgverzekeraar Zilveren Kruis wil verzuim voorkomen en staat mensen daarom met raad en daad op het gebied van gezondheid bij. En met een land vol mensen die zo’n 90.000 uur van hun leven op de werkvloer besteden, is een gezonde werkomgeving een goed idee. Tijd om de werkgevers van Nederland hiervan te overtuigen.
Zilveren Kruis staat klaar met inspiratie, informatie, zakelijke oplossingen en advies.
Voer voor koffiecornerklets
Content met verschillende doelen
De basis? Bewust maken, inspireren en activeren. We willen onze doelgroep bewust maken van het belang van vitaliteit op het werk, haar inspireren met verhalen van koplopers op het gebied van vitaliteit en activeren met concrete handvatten om er op de werkvloer mee aan de slag te gaan.
Ideeën pitchen in redactiesessies
In periodieke redactiesessies bedenken we samen met het Zilveren Kruis team conceptuele content formats, elk met hun eigen doel. We vullen ze in met relevante onderwerpen en publiceren ze na productie via de dossiers en owned media van Zilveren Kruis en zetten ze in tijdens campagnes.