Design

Denk je dat de user experience van je platform of service sterker kan? Zoek je een prikkelende tone of voice voor je verhaal? Past je brand identity niet meer bij waar je over 5 jaar wil staan?

  • UX design
  • Brand identity design
  • Gebruikersonderzoek en -testen
  • Product (UI) design
  • Datavisualisatie
  • UX writing
  • Design sprints
  • Conversational copy
  • Tone of voice

Design is meer dan vorm. Het is hoe we tot oplossingen komen. Tijdens ons design proces kijken we naar de behoefte van je doelgroep en verkennen we samen met die doelgroep en met jou hoe we in die behoefte kunnen voorzien. Wat is de juiste inhoud, en hoe geven we die inhoud vorm? We valideren onze ontwerpen bij je doelgroep en vertalen het visueel door naar kanalen en middelen. Zo kunnen we je onder andere helpen met...

User experience

Wil je bezoekers van je app of website zo snel mogelijk richting een bepaalde actie bewegen? Of wil je juist dat ze zich zo lang mogelijk verwonderen over of informeren met de content die je aanbiedt? De juiste user experience bereikt het doel dat jij voor ogen hebt op een manier die aantrekkelijk is en toegankelijk is voor iedereen in je doelgroep. Doordat we ook naar je service of platform kijken met de bril van digitale inclusiviteit, kunnen we een toegankelijke ervaring ontwerpen - ook voor mensen met een beperking.

  • Welk interacties maken de ervaring op mobiel en desktop beter?
  • Welke vorm geven we aan dit stuk informatie? Wordt het vrij tekstueel, of juist heel visueel?
  • Wie worden er uitgesloten als we niet oppassen? Is het toegankelijk voor mensen met een gezichtsbeperking? Voelt iedereen zich welkom?

Digital brand identity

Op een goede huisstijl kun je je missie bouwen. Want een goede huisstijl past ook bij de ambities die je nog waar wílt maken. Toekomstbestendig dus. Je medewerkers kunnen ermee overweg en je doelgroep herkent je eraan tussen concurrenten. Een huisstijl gaat dus over meer dan kleuren en vormen, het gaat om hoe je klinkt, om wie je bent en wilt zijn: je merkidentiteit.

  • Welke kleurpaletten en vormen passen bij de identiteit van je organisatie en de sfeer die we willen uitstralen?
  • Hoe zorgen we ervoor dat deze stijl zich flexibel laat inzetten voor verschillende kanalen?
  • Hoe is het onderscheidende vermogen zichtbaar in de stijl

Gebruikersonderzoek

Don’t take our word for it, ask your audience. Via panelonderzoek en testen met respondenten uit jouw doelgroep komen we erachter welk ontwerp het beste functioneert en het meest aanspreekt. Het geeft ons waardevolle feedback om je user experience, brand identity of datavisualisatie aan te scherpen en om te checken of onze intenties achter een ontwerp wel de juiste impact hebben. 

  • Voorziet de dienst in de behoefte van jouw doelgroep?
  • Welke knoppen worden goed gevonden?
  • Waar haken respondenten af?
  • Welke route nemen respondenten om een bepaalde behoefte te vervullen?

Heb je een goed idee?

Heb jij ook een maatschappelijk idee of vraagstuk? Kom maar op. Bij Greenberry zetten we er graag onze tanden in. Bel of mail Bas van Bokhorst.

Zoek je iemand anders?
Bekijk ons hele team

Bas

Account director & partner

Digitaal design waar iedereen een beetje beter van wordt

  • Maliebaan 11
  • 3581 CA Utrecht
  • Nederland
  • Waar ligt dat?