Geluk zit in een nieuw carrièreplatform
Een dik salaris? Daar doen we het niet meer (alleen) voor. Werk gaat over persoonlijke ontwikkeling en flexibiliteit - en is ook nog een beetje zinnig, graag. Persoonlijke doelen en carrièredoelen lopen door elkaar heen en dat is soms best lastig balans houden.
Hoe helpen we werkend Nederland om een gezonde work-life balans te vinden?
Klaar voor de toekomst
Intermediair is dé plek waar hoogopgeleiden een nieuwe baan vinden. Maar als een gezonde balans tussen privé en werk belangrijker wordt dan carrière maken en geld verdienen, is het tijd om ook daar aandacht aan te geven.
Intermediair wil als carrièreplatform doorgroeien, en hét work-life platform voor hoogopgeleiden zijn.
Meer dan werk-werk-werk
Intermediair en Greenberry werkten samen aan de herpositionering van het merk en de doorvertaling daarvan in een vernieuwde huisstijl en online platform. Een platform dat om meer dan alleen vacatures draait. En een visuele identiteit die dit onderstreept.
Drie pijlers
Dynamisch design op een vertrouwde basis
Bij een inhoudelijke evolutie hoort ook een vernieuwde huisstijl. Maar wel een die de geschiedenis en herkenbaarheid van het merk in stand houdt. Het logo werd aangescherpt en voorzien van een stijgende lijn, als symbool voor persoonlijke groei. Frisse kleuren en een helder lettertype geven het platform een eigentijdse, positieve uitstraling. En uitgesproken illustraties onderstrepen het dynamische karakter.
Het resultaat? Een online plek waar werkgevers hun employer brand uitbouwen en nieuw talent spotten, en waar ambitieus werkend Nederland de beste banen, informatie, tools en tips vindt.