Geluk zit in een nieuw carrièreplatform

Klant
Intermediair

Een dik salaris? Daar doen we het niet meer (alleen) voor. Werk gaat over persoonlijke ontwikkeling en flexibiliteit - en is ook nog een beetje zinnig, graag. Persoonlijke doelen en carrièredoelen lopen door elkaar heen en dat is soms best lastig balans houden.

Hoe helpen we werkend Nederland om een gezonde work-life balans te vinden?

Klaar voor de toekomst

Intermediair is dé plek waar hoogopgeleiden een nieuwe baan vinden. Maar als een gezonde balans tussen privé en werk belangrijker wordt dan carrière maken en geld verdienen, is het tijd om ook daar aandacht aan te geven.

Intermediair wil als carrièreplatform doorgroeien, en hét work-life platform voor hoogopgeleiden zijn.

Meer dan werk-werk-werk

Intermediair en Greenberry werkten samen aan de herpositionering van het merk en de doorvertaling daarvan in een vernieuwde huisstijl en online platform. Een platform dat om meer dan alleen vacatures draait. En een visuele identiteit die dit onderstreept.

Drie pijlers

In een Innovation Sprint ontwikkelden we het strategische concept voor het platform en testten we het bij de doelgroep. Het domein ‘carrière’ werd verbreed met ‘werkgeluk’ en ‘ontwikkeling’. We onderzochten hoe deze pijlers zich tot elkaar moeten verhouden om een inspirerende user experience te creëren.

En maakten toen een work-life platform met gepersonaliseerde content voor hoogopgeleiden, waar alle contentvormen aan elkaar gelinkt zijn. Een artikel over de salariskloof, toont de opleiding onderhandelen en de tool ‘salariskompas’. Zo creëerden we een platform dat voortbouwt op de solide basis die er al was, terwijl het alles samenbrengt wat Intermediair nu te bieden heeft.

Dynamisch design op een vertrouwde basis

Bij een inhoudelijke evolutie hoort ook een vernieuwde huisstijl. Maar wel een die de geschiedenis en herkenbaarheid van het merk in stand houdt. Het logo werd aangescherpt en voorzien van een stijgende lijn, als symbool voor persoonlijke groei. Frisse kleuren en een helder lettertype geven het platform een eigentijdse, positieve uitstraling. En uitgesproken illustraties onderstrepen het dynamische karakter.

Het resultaat? Een online plek waar werkgevers hun employer brand uitbouwen en nieuw talent spotten, en waar ambitieus werkend Nederland de beste banen, informatie, tools en tips vindt.

Digitaal op de kaart

En bij strategie en ontwerp stopt het niet. We hielpen ook om het nieuwe Intermediair op de kaart te zetten. Met digitale campagnes rond grote events als de Carrière Conditietest, de Favoriete Werkgever Award en het Nationaal Salarisonderzoek. Wie klikte vond artikelen, whitepapers, en tests die je als hoogopgeleide werkende vooruit helpen.

Hoe staat het met jouw merkidentiteit?

Wil je jouw merk ook naar het volgende niveau brengen? En wil je praten over een nieuwe positionering, huisstijl of digitaal platform? Neem dan contact op met Alain. 

Bel of mail met Alain.

Alain
Creative director & partner

digitaal design voor verbeteraars

  • Werk
  • Over ons
  • Aanpak
  • Werken bij
  • Updates
  • Contact
  • Blijf up to date:
    NieuwsbriefNieuwsbriefNieuwsbrief